מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מרפסות תלויות מברזל: מה העלות?

תוכן עניינים

השימוש במרפסות התפתח עם הזמן. במקור הם שימשו כדי לאפשר לנשים לצפות בפעילויות חוצות או כמקומות לשיחה או הרפיה. כיום, מרפסות מעוצבות לרוב עם מעקות נוי ומסגר מגן עילי לפרטיות. זהו סוג מרפסת נפוץ בישראל. מרפסת היא שם לאזור המוביל אל הבית. הוא עשוי בדרך כלל מעץ או מתכת ויש לו גג שיכול להיות שטוח או משופע. מרפסות ידועות גם כמרפסות, מרפסות ואכסדרות. מרפסות מוקרנות לעתים קרובות כדי להגן על אלה שעליהן מפני מזג אוויר לא רצוי כגון חרקים וגשם/שלג. הם עשויים גם לספק מחסה מפני שמש ורוח ולעתים קרובות יש עליהם רהיטים כמו כיסאות ושולחנות.

ישנן דרכים רבות ליצור מרפסת. דרך אחת היא עם מבנה ברזל. בניית מרפסת יכולה להיות מאתגרת, אבל לבנות אחת עם ברזל היא לא רק פשוטה יותר, אלא גם חזקה ומושכת יותר. ברזל למטרה זו ניתן לרכוש בכל חנות לעיבוד מתכת או חנות לחומרי בניין. בניית המבנה היא קלה ותפעול של איש אחד.

ניתן להשיג מרפסת נוחה ומושכת על ידי שימוש במתכת. מתכת מאפשרת מבנה יציב וניתן להתאים אותה בקלות לצרכים שלך. מרפסות הן לרוב הרחבה של הבית שלנו ואנו רוצים שהן ישקפו את האישיות והסגנון שלנו. מרפסות מתכת מספקות את ההזדמנות להתאים אישית את העיצוב והצורה של המרפסת כך שיתאימו לטעמך. מרפסת זו בנויה מצינור ברזל שנחתך לאורכים ולאחר מכן מרותך יחדיו בתבנית צולבת שתאפשר מסגרת יציבה, ובו בזמן לספק רווחים כך שתוכלו להכניס אור וליהנות מאוויר צח שזורם בביתכם במהלך חודשים חמים יותר.

מרפסות תלויות

מרפסות תלויות הן רעיון נהדר עבור אנשים שרוצים ליהנות בחוץ ולקבל קצת שמש ועדיין יש להם קצת פרטיות. אתה יכול לשים אותם בכל מקום והם יתאימו בקלות, ויעניקו לך את הטוב משני העולמות. אני הולך לדבר על כמה מהרעיונות הטובים ביותר למרפסת תלויה שמצאנו בפינטרסט. זו מרפסת תלויה פשוטה מאוד, עם ספסל וחופה קטנה לצל. ניתן לתלות אותו במרפסת האחורית או בדלת הכניסה שלך, בהתאם לשטח שיש לך. הבא הוא הבקתה המדהימה הזו היושבת על גבי המים! זה כמו קערת דגים בחוץ! וזה – הוא פשוט כל כך מקסים עם כל הקישוטים והצמחים שלו

זוהי דוגמה למרפסת תלויה. מרפסת היא פלטפורמה גדולה, בדרך כלל מתחת לחלונות העליונים של בתים, הזמינה למטרות מגורים בחוץ. פטיו או מרפסת עשויים להיחשב כחלק מהבית, ועשויים להיות מוקפים בקירות וחלונות כמו כל חדר אחר. לחילופין, הם עשויים לשמש כאזור מגורים חיצוני עם דפנות או מסכים פתוחים, ובמקרה זה לא יהוו חלק מהבניין כלל. מרפסות ידועות בריהוט הנוחים שלהן שמזמין אנשים ליהנות מערבים חמימים באקלים קריר.

מרפסת תלויה מברזל מחיר היא רעיון מצוין למי שיש גינה ורוצה ליהנות מהחלל החיצוני מבלי לוותר על נוחות הבית. מרפסת תלויה היא מרפסת שתלויה על קירות או עמודים. ניתן לבנות את המרפסת התלויה מכל דבר מעץ ועד מתכת. אחד היתרונות העיקריים של עיצוב זה הוא שהוא מספק חוויה בחצר האחורית אך אינו תופס שטח קרקע יקר. אתה יכול גם להשתמש במרפסת התלויה שלך כסלון חיצוני, חדר אוכל או אפילו חדר שינה עם נוף יפה!