מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

עדשות מגע- למי זה מתאים?

תוכן עניינים

עדשות מגע הן אופציה מצוינת עבור אנשים שאינם מסוגלים להרכיב משקפיים. הם טובים גם לאנשים שרוצים להרכיב עדשות מגע אבל לא יכולים בגלל מצב העיניים שלהם.

המועמדים הטובים ביותר לעדשות מגע הם אלו בעלי מצב עיניים בריא ויציב, ללא אלרגיות או בעיות בריאותיות אחרות, ואינם סובלים מיובש בעיניים.

לעוד מידע היכנסו לאתר שלנו המרכז לעדשות מגע

 

מי שם עדשות מגע?

עדשות מגע לובשות בדרך כלל אנשים הסובלים ממצבים מסוימים כמו עיניים יבשות, צלקות בקרנית וניונות בקרנית. הם גם מספקים פתרון נוח יותר למי שמתקשה להרכיב משקפיים.

עדשות מגע אינן מתאימות ל:

– אנשים עם דלקות עיניים פעילות או כיבים

– אנשים המרכיבים עדשות מגע חדירות גז

– אנשים המרכיבים עדשות מגע רכות על בסיס יומיומי

עדשות מגע פופולריות בקרב אנשים שרוצים להרכיב משקפיים בתדירות נמוכה יותר. הם מתאימים גם לאנשים שיש להם בעיה בראייה וצריכים להרכיב משקפיים כל הזמן.

עדשות מגע הן אופציה מצוינת לאנשים שמתקשים להרכיב משקפיים או צריכים להרכיב אותם כל היום. עדשות המגע דקות, נוחות וניתנות להרכבה עד 30 יום.

ישנם שלושה סוגים של עדשות מגע: רכות, חדירות גז נוקשות (RGP) וסקלרליות. עדשות רכות הן הסוג הנפוץ ביותר של מגע מכיוון שהן גמישות ונוחות לשימוש. הם מגיעים בצורות, גדלים וצבעים רבים ושונים. מגעים קשיחים חדורי גז מאפשרים ללובשים לראות בבירור ללא כל עיוות מכיוון שהם מציעים יותר חמצן לעין מאשר עדשות רכות. עדשות סקלרליות מכסות את כל העין מה שהופך אותן למעולות עבור אנשים שיש להם עיניים רגישות מאוד או עיניים יבשות.

עדשות מגע הן אופציה מצוינת עבור אנשים עם עיניים יבשות, אלרגיות או אלה שמרכיבים משקפיים.

 

מה העדשו עושות?

מרכיבי עדשות מגע יכולים לראות ברור יותר ונוח יותר מאשר עם משקפי ראייה רגילים. גם מגעים נוחים יותר לשימוש ממשקפיים מכיוון שניתן להוציאם ולהכניסם במהירות.

ייתכן שמרכיבי עדשות מגע יצטרכו ליטול טיפות עיניים כדי לשמור על לחות העיניים מכיוון שהעדשה חוסמת את זרימת הדמעות הטבעית.

עדשות מגע הן חלופה מצוינת להרכבת משקפיים או עדשות מגע. הם אופציה לאנשים שרוצים ללבוש משהו על העיניים וצריכים משהו שקל ללבוש, להוריד ולאחסן.

עדשות מגע מגיעות בסוגים שונים, כמו עדשות חד פעמיות יומיות, עדשות מגע ממושכות ועדשות מגע רכות. סוג העדשה שאתה צריך לקבל תלוי במצב העיניים שלך ומה אתה רוצה לעשות איתן. אם יש לך תסמונת עין יבשה או אם אתה רוצה להרכיב את עדשת המגע שלך יותר מיום, אז מגע ממושך הוא הבחירה הטובה ביותר עבורך. אם יש לך אלרגיות כלשהן או סתם רוצה להיות מסוגל להוציא את אנשי הקשר שלך מבלי שהם יתייבשו, אנשי קשר רכים הם הבחירה הטובה ביותר עבורך.