מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

פירסינג- המדריך למתחיל

תוכן עניינים

הפירסינג הוא אחד מקישוטי הגוף הנפוצים ביותר, שכל אחת ואחד מאיתנו חשבו לנקב, לפחות פעם אחת לאורך השנים. בין אם כשהיינו צעירים יותר, או אף לאחר שהתבגרנו מעט, לעולם אין זה זמן לא נכון לשדרוג הסטייל האישי שלנו.

ברוב המקרים, אנו רואים לנגד עינינו במדויק את הפירסינג בו אנו מעוניינים, כיצד הוא נראה ובדיוק מופתי למיקומו בגופנו. אך בנוסף לכך, חשוב מאד למצוא גם כן את סטודיו הפירסינג הטוב ביותר עבורנו. שכן, ניקוב לא ראוי, לא אסתטי או לא סטרילי של עגיל יכול להביא עימו תוצאות שליליות במיוחד כמו בעיות בריאותיות, זיהומים,דלקות וצלקות. פירסר מוכשר ומדויק יעניק לנו חווית פירסינג מדהימה, במינימום של כאבים, ובמקסימום של תוצאה. על כן, יש לתת דגש רחב למציאת סטודיו הפירסינג הטוב ביותר, ולא להתפשר על כך. במאמר זה נציג בפניכם כמה קריטריונים חשובים אותם יש לקחת בחשבון בחיפוש אחר הסטודיו המושלם.

 

סטריליות וניקיון

כאשר אנו בוחרים לנקב עגיל בגופנו, יש לקחת בחשבון את הצורך בשמירה על אסתטיקה וסטריליות, גם באחריות הפירסר, וגם באחריותנו בתום התהליך. באחריות שלנו- אנו שולטים כמובן (ועדיין באחריותו של פירסר מקצועי להדריך אותנו בדיוק לעניין אופן הטיפול). ואילו לעניין אחריות הפירסר- האחריות שלנו מתבטאת בבחירה נכונה.

חשוב להבין שבעת נקיטת פעולה של ניקוב עגיל בגופנו, עורנו נחשף לסכנות זיהום ודלקות במקרה הקל ואף התפתחות של מחלות זיהומיות במקרה הקשה יותר. זאת ככל שלא תהיה הקפדה משמעותית מצידו של הפירסר. על כן, בבחירת מכון פירסינג עלינו להקפיד שהמכון נקי ומוקפד וכן על סטריליות גבוהה בעת ניקוב העגיל, המתבטאת בשימוש כלים סטריליים בהם משתמש הפירסר (מחטים, כפפות וכדומה), שטיפת ידיים והיגיינה בין לקוח לקוח, וכן הדרכה מדויקת לגבי הטיפול בפירסינג לאחר הניקוב. ככל שיש בידכם הספק, אל תתביישו לעולם לשאול, שהרי בסופו של דבר מדובר בבריאות שלכם.

לאחר החירור חשוב להקפיד על ניקיון מוחלט של האזור המנוקב. יש לנקות ולחטא את הנקב, פעולה שעלולה להיות לא נעימה כשמדובר בלשון או באבר המין. סמוך לביצוע החירור יש להימנע מאיפור או ממריחת קרמים באזור הנקב, על מנת למנוע התפתחות זיהום מקומי שעלול להתפשט דרך כלי הדם המחברים את חלל הפה למשל לשאר אברי הגוף, ובפרט למוח וללב. בתקופת ההחלמה של נקב חיצוני אין להיכנס לבריכה או לים.

קרדיט תמונה: תומר קעקועים

מקצועיות הפירסר

כמובן שקריטריון חשוב לא פחות, הוא מקצועיות הפירסר שבחרנו לניקוב העגיל החדש. מומלץ אפוא להעיף מבט בתיקי עבודות של פירסרים, תמונות של פירסינגים שבוצעו על ידו וכן ביקורות חיוביות ברשת או מפה לאוזן. על מנת להבין שזהו אכן המקום המקצועי ביותר, מומלץ אף לערוך שיחה עם הסטודיו טרם ביצוע הפעולה, ולקבל ייעוץ מקצועי לגבי אופי הפעולה והשפעותיה לטווח הקצר והארוך.

חשיבות נוספת אשר יכולה להוות עניין חשוב במקצועיות הפירסר שלכם היא השימוש בכלים נאותים לביצוע פעולת הניקוב. כיום, נהוג ואף מקצועי לנקב את העגיל באמצעות מחט, ולא באמצעות אקדח ניקוב. שכן, זה האחרון עלול לגרום לקרעים בעור ולניקובים בעייתיים, וכן עלול להביא ליצירת מראה שאיננו אסתטי ותוצאה לא ראויה. באמצעות השימוש במחט, מתקבלת תוצאה טובה יפה, בריאה יותר, ובהכרח- פירסינג יפה יותר.

קרדיט תמונה: תומר קעקועים

חשוב להכיר- הזול עלול להיות יקר

את המשפט הנ"ל אנו שומעים לא מעט פעמים בהקשרים רבים, אך לעניין בחירת פירסר, אין ספק כי ישנן משמעויות רבות נסתרות. שכן, בחירה בפירסר שאיננו מקצועי מספיק, רק מאחר שהוא זול משמעותית, עלולה לעלות יקר בהרבה, בסופו של דבר. כאן חשוב לשים לב כי כל עגיל שבחרתם עשוי ממתכת שאיננה זולה, אלא רק מסוג פלטינה, טיטניום, כסף אמיתי או זהב.

 

הבחירה הנכונה

בסופו של דבר, אם תשקלו את הקריטריונים שהועלו במאמר זה כראוי, לבטח תמצאו את מכון ניקוג עגילים הטוב ביותר, שיבצע עבורכם את התוצאה הטובה ביותר. בין אם פירסינג אליקס, פירסינג טרגוס, פירסינג ספטום או כל עגיל אחר, אצלנו בסטודיו T.S, תקבלי מהפירסר המקצועי שלנו את השירות הטוב ביותר. בהגיעכם לסטודיו, תקבלו הסבר מפורט ומדויק לגבי התהליך, דרך הטיפול, זמן ההחלמה ותופעות הלוואי שיכולות להופיע. בנוסף, תקבלו אחריות למשך שנה שלמה, וכתף תומכת לכל שאלה ובקשה. לכל מידע נוסף, או לשם ייעוץ עימנו בנושא ניקוב עגילים, או ככלל עבור כל שאלה, מוזמנים ליצור עימנו קשר באהבה.