מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

פריזבי מתמחים באחסון, שינוע ואספקה ברכבים מקוררים של מזון בריאות ומוצרי סופר

תוכן עניינים

אחסון ושינוע של מוצרי איכות בהקפאה זה לא משחק ילדים. לא מדובר בהעמסה והעברה של סחורה רגילה, כי אם כך היה זה הרבה יותר זול וקל. הובלות בהקפאה זה דבר שיכול להשפיע באופן ניכר על איכות וטריות המוצרים שלכם. חברת פריזבי הובלה בקירור מבינה את הצורך של לקוחות עסקיים, סופרים ומכולות המשווקים ומוכרים מוצרי טבע ובריאות לדאוג לשלמות ותקינות המוצרים שלהם, ועושה הכל על מנת שמוצרים הצריכים הקפאה או בקרת טמפרטורה ותנאי אחסון נאותים יגיעו לייעדם בצורה שלימה וסטרילית.

נעים להכיר – חברת פריזבי

חברת פריזבי הובלה בקירור מתמקדת בשיווק, אחסון, שינוע ואספקת מוצרי בריאות וטבע שכמעט ולא ניתן להשיג בסופרים בשל ייחודם ואופן שמירתם. מוצרים אלו מתהדרים במרכיבים התזונתיים המעולים שלהם, חלקם דלים מאוד בפחמימות ועשירים בשומנים טובים וחלבונים. כאן דרך פריזבי ניתן להשיג שפע של מוצרים אותם תוכלו לראות באתר החנות – עוגיות קיטו, דלות הפחמימות שטעמן נפלא אפילו יותר מעוגיות "רגילות" מבצק קמח; תוספי תזונה כמו אבקות ספירולינה, מהן אפשר להכין שייק בריאות או להוסיף לסלט; תחליפי בשר מעולים, בצקים ומאפים ללא פחמימות מהן אפשר לאכול בלי להרגיש רגשות אשם ועוד המון מוצרים נפלאים!

קצת על תזונת קיטו

חברת פריזבי הובלה בקירור שמה דגש מיוחד על דיאטה קטוגנית, דיאטה בה צורכים פחות פחמימות ויותר חלבונים ושומנים בריאים, וזאת על מנת לסייע ולעזור לאנשים שאינם רוצים או מסוגלים לצרוך פחמימות, במטרה לקדם אורח חיים בריא על פי התזונה הקטוגנית במטרה לרדת במשקל. אז מי שמעוניין לרדת במשקל אך לא לוותר על הנאות החיים שבאוכל טעים, יכול להנות ממאכלים וקינוחים אותם חברת פריזבי משווקת כמו עוגיות קיטו, לחמים ובצקים דלים בפחמימות, ממרחים מבית איטסיין ועוד.

דואגים למשלוח שלכם במלוא כובד ראש

אחסון ושינוע של מוצרים מנקודה א' לנקודה ב' זה לא רק עניין של שמירה בתוך מכולה והעברה ברכב. זה הרבה יותר מזה – כבר מתחילת העמסה ועוד לפני יש לדאוג כי המוצרים שמורים בתנאי אחסון נאותים – טמפרטורה מתאימה למוצר, לא פחות ולא יותר, תנאי לחות ששומרים על המוצר תקין וראוי למאכל, בירור תאריך תפוגה וכמובן ההעמסה לרכב בצורה בטיחותית וזהירה כלפי מוצרים שבירים.

הובלה בקירור ותנאי אחסון אופטימליים מהטובים בישראל

הנהגים מטעם חברת פריזבי הובלה בקירור ידאגו לאחסון והובלה של המוצרים שאתם מזמינים בכובד ראש מתחילת ההעמסה ועד ההגעה ליעד. מזמינים עוגיות קיטו? לחמניות קמח שקדים? אולי בצקים ומאפים דלי פחמימה? חברת פריזבי עושה שימוש במשאיות ורכבים בעלי ציוד מתקדם וחדשני לשמירה ובקרה על תנאי טמפרטורה נאותים ועמידה בלוח הזמנים שאתם מציבים. נשמח לתת לכם שירות ולהציע לכם את המוצרים הטובים ביותר בתחום עולם הבריאות והטבע.