מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

שירותי כתיבת קודש – ספרי תורה, תפילין ומזוזות

תוכן עניינים

כתיבת סת"ם מאז ומעולם הייתה ערך קדוש עבור יהודים שומרי תורה ומצוות וגם לאלו שפחות. בכל שני וחמישי, ימי שבת, ראש חודש וחגים אנו פותחים את היכל הקודש ומוציאים את ספר הספרים – ספר התורה – מתוך הארון וקוראים בו את הפרשה לאותו זמן רלוונטי. ספר תורה הוא לא סתם ספר רגיל, לא רשום על דף פשוט ולא כתוב בדיו סטנדרטי. מדובר במלאכה קשה שנעשית בעמל רב ובזמן ממושך ביותר על ידי אנשים יראי שמיים מיומנים ומרוכזים במלאכתם. לא בכדי ספרי תורה עולים יקר למדי, לא בגלל חומרי הגלם מהם הם עשויים אלא בעיקר ממלאכת הכתיבה.

רוצים לשמוע עוד על שירותי סופר סתם? ליצור קשר עם סופר סת"ם ירא שמיים, אמין ומקצועי? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו לרכוש עבור בית הכנסת או בית המדרש ספר תורה כהלכה, לבדוק מחיר ספר תורה, תפילין ומזוזות.

 

מהו כתוב בספר התורה, ועד כמה הוא חשוב לעם היהודי?

שירותי סופר סתם כוללים בין היתר כתיבה של ספר תורה כדת וכהלכה, אך קודם כדאי שתדעו מה רשום בו. כל ספר התורה מכיל את כל חמשת החומשים, הספרים החשובים ביותר בארון הספרים היהודי – בראשית, שמות, ויקרא, במדבר ודברים. בכל שבת או יום טוב אנו קוראים פרשיות המדברות על פרשת השבוע או הנושא של אותו זמן בלוח השנה העברי. ספר התורה מלווה אותנו בכל מעגל השנה וכמובן בזמני שמחת הבר מצווה של בנים החוגגים מצוות בגיל שלוש עשרה.

 

כיצד עשוי ספר תורה

ספר התורה אינו מכיל ניקוד וסימנים – אותם הקורא בתורה צריך לדעת ולהכיר מראש, מה שמצריך ממנו הכנה מוקדמת. את ספר התורה מכין סופר סת"ם ירא שמים שעשה הכנות רבות לצורך העניין – הכנה פיזית, נפשית ורוחנית. כל אות, כל מילה, כל משפט וכל שורה חייבת להיעשות בדקדוק רב, בדייקנות וכוונה גדולה של מצווה. ככל שספר התורה נעשה בצורה מהודרת יותר על ידי סופר סת"ם ירא שמים מקצועי, כך הוא מהודר יותר ובהתאם גם מחיר ספר תורה יהיה בהתאם.

 

כמה עולה ספר תורה?

שירותי סופר סתם עולים כסף, וייתכן ותצטרכו להשקיע לא מעט. אז אם אתם צריכים להזמין ספר תורה עבור בית הכנסת שלכם או בית המדרש שבאחריותכם, מן הסתם הדבר הראשון שתרצו לברר זה בנוגע אל עניין מחיר ספר תורה. ספר תורה כשר "סטנדרטי" בדרך כלל נע בין 80 או 90 אלף לסופר סת"ם צעיר ומתחיל, עד סביבות 150 אלף שקלים ואף יותר לספר תורה מהודר. רמת ה"הידור" תלויה ברמה כזו או אחרת לרמת המקצועיות, המוניטין של הסופר, איכות הקלף והדיו וכן הזמן שלקח להכין אותו.

 

שירותי קודש של כתיבת ספרי תורה, תפילין ומזוזות

אם אתם רוצים למצוא מקום בו ניתן לשמוע ולקבל שירותי סופר סתם, אפשר לעשות את זה כאן. תוכלו ליצור קשר ולזכות לשירות אמין ומקצועי של סופר סת"ם ירא שמיים ומסור למלאכת קודש זו. תוכלו להשיג כאן גם תפילין לבר מצווה, מזוזות וכל מה שקשור כתבי הקודש הללו.