מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

תיקון אריחים ללא שיפוץ

תוכן עניינים

רוב הזמן אנחנו לא שמים לב לאריחים אצלנו בבית, אנחנו רגילים שהם פשוט שם, אם זה על הקיר שלנו או על הרצפה ונראים גם אותו הדבר רוב הזמן. הבעיה היא שזו הסיבה שאנחנו גם לא שמים לב לפגמים קטנים הנוצרים באריחים, מה שבהמשך גורם לפגם רק לגדול ואף להגיע למצב של סכנה ממשית.  אז איך זה קורה ואיך נוודא שזה לא יקרה? הגיע הזמן שתכירו את השיטה הבטוחה ביותר לתיקון אריחים.

 

מתי צריך לבצע תיקון אריחים?

סביר להניח שתתחילו לחשוב על שיפוץ או תיקון רק כאשר תבחינו בנזק, וישנם מקרים גם בהם אנשים מעדיפים להתעלם מהבעיה מכיוון שהיא מזערית ביותר. אבל בדיוק כאן מתחילה הטעות, שיהיה לכם ברור כי התעלמות מכל פגם קטן באריח, תוביל בהמשך כמעט ברוב המקרים לנזק גדול יותר.

 

תארו לכם מצב בו ישנו נזק קטן באריח אשר נמצא על קיר האמבטיה שלכם, ובגלל לחות יתר באחד מהימים הפגם יתעצם משמעותית והתוצאה תהיה שהאריח פשוט יפול ועלול אף לפגוע ביתר האריחים, ובמקרה הגרוע ביותר ליפול על מישהו. עליכם להקדים תרופה למכה, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת, זה בעזרת תיקון נקודתי.

 

למידע נוסף ומדריך בנושא בקרו כאן

 

פגמים לעומת שברים

הכל תלוי ברמת הנזק ובבדיקה מקצועית על ידי מומחה בתחום, זוהי הדרך המעולה לדעת מהו הטיפול הנכון בבעיה ואם זה בכלל אפשרי ויעיל. ישנם מקרים בהם האריחים מגיעים למצב של שברים עמוקים ופגמים משמעותיים, ותיקון לא יהיה יעיל במיוחד או לא אפשרי. לכן צריך לבחון תחילה את עוצמת הנזק.

 

אריחים שבורים הם כמעט לא ניתנים לתיקון ברוב המקרים, וחשוב שתדעו זאת בעת בחירת איש מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה. כי כל ניסיון עיקש לתיקון אריח עם שבר משמעותי, יהיה לשווא כנראה ולא יעיל כלל. מעבר לכך, ניתן לתקן כמעט כל אריח פגום בצורה בטוחה ויעילה.

 

תוצאה של התקנה לקויה

לא תמיד הנזקים שנוצרים באריחים נוצרים באופן טבעי, ישנם מקרים בהם הבעיה קורת כבר בשלב ההתקנה של האריחים. הסיבה העיקרית להתנתקות של אריחים או פגמים שנוצרים בהם, בעיקר כאשר הם די חדשים, היא רק בעקבות התקנה לקויה ורשלנית. במקרה כזה, ככל הנראה שתסבלו מרטיבות בריצוף, שברים באריחים או התנתקות שלהם ואף מהצפת מים בזמן המקלחת.

 

מעבר לכך, שאיש המקצועי אשר מתקין לכם את האריחים באופן לקוי, עלול אף ליצור בעצמו את המכות והפגמים על האריחים עצמם אשר בהמשך יגדלו ויהוו סכנה. זאת גם כאשר אתם רוצים לבצע עבודות תיקון באריחים, תוודאו כי איש המקצוע הוא אכן מומחה בתחום ועם ניסיון עבר, אל תתפשרו על פחות על מנת לקבל את התוצאה הטובה והיעילה ביותר.

 

תיקון אריחים נחשב כיום לפתרון יעיל ובטיחותי לטווח הארוך, התהליך עצמו הוא לא מסובך ועל כן התוצאות הן גם די מהירות ואף מרשימות יותר. השתדלו לשים לב לנזקים קטנים אשר נוצרים באריחים שלכם ובהחלט לא להתעלם מהם, את שאר העבודה המומחים שתבחרו יעשו עבורכם באופן המקצועי ביותר.